5.30.2012

rayuan

for Allah sake, aku kena remove kau. ya, harus. harus? ke wajib? entahlah. wayar otak berselirat. sahabat aku boleh buat, takkan aku tak boleh buat?

 ergh, tolonglah. aku bukan jiwang. cuma sedikit emosional. tak pandai nak berfalsafah. sungguh, sakit kot. kuasa kau macam kuat sangat. boleh buat aku terjebak dengan dua penyakit. penyakit gila dan withdrew symptom. seriously. tak tipu. boleh buat aku jadi watak sengih sepanjang mase. boleh buat aku jadi watak underground punye mood. yeah, konklusinya, you're holding my heart and my soul. cehhhhh.

tapi, hanya Allah yang tahu segale deep down aku. sebab tu tergerak tangan ni nak tekan butang remove. tapi, tangan buat hal parkinson la pulak. tengok impak kau macam mane dekat aku. hebat tak hebat?  ergg! rase macam kena smack down dengan  batista kot.

tolonglah, pemahaman diharapkan. aku ingin menjaga. kami juga ingin menjaga, wahai kaum Y.

aku terkasar dengan kau. maaf. tapi itu hakikatnya. cara yang sepatutnya. 

                    
                                                                     reflection's needed.