12.13.2011

keluarga

                                                   

process inhale oxygen dan exhale carbon dioxide takkan berlaku tanpa mereka. itu pada teori sains. *its nonsense* pada realitinya, aku takkan faham erti dunia tanpa mereka. mereka yang merupakan pelakon utama dalam sinetron hidup aku. 

back to normal, tadi satu keluarga aku tengok vid kami yg mmg sumpah lucu. i tell you, mmg semue nmpk ridiculous. haha :D but its awesome. ya allah, really miss those moment. the most adorable moment mase shahir setahun lebih. fucking cute ! ahh, rase nak campak dye yg sekarang, nak ambik balek dye yg dulu. haha. sokay, shahir yg umur tige tahun ni pon still cute lagi what.

and semue tadi tu buat aku sedar, yang family is my everything :) tanpa mereka, aku takkan boleh jadi pelakon utama yang terbaik dalam pentas wayang hidup aku. sungguh, tak tipu. no matter what, mereka akan selalu di samping kite. aite? NO MATTER WHAT. can't imagine my life without them. ouh. *emosional zone* hee.


*the most missed moments. damn cute! 

KELUARGA.FAMILY