11.24.2011

ohh

aku tengah bosan tahap langit dah ni . sungguh aku tak pernah rase freaking bored ala-ala duduk kat sahara macamni . ya allah , nak bace buku , mood tak datang lagi . bukak buku tatap tajuk bape saat dah ngantok dah .   rutin harian rotate 24/7 bende yang same je . sungguh aku rase macam nak hantuk kepala kat dinding je banyak kali. biar koma . bukak mate terus masuk sekolah . haha . *nauzubillah* taktahu lah mane teori aku rembat ntah .sungguh rase rindu gile ngan sekolah . its environment actually . yeah , for the first time . tak pernah dapat  feeling macam ni . haha . and i assure yang  mr 2012 will treat me better . i wish . sebab next year aku akan jadi agen digi . and alhamdulillah . memang mula2 takut nak pikul tanggungjawab ni . rasa gedebuk jatuh atas bahu ni . tapi just have faith in allah . sebab aku yakin ade beauty and wisdom disebalik kejadian .

FALLING IN AVENGED SEVENFOLD